آمورش فیلمبرداری - پایه و پیشرفته

بهترین دوره‌های آموزش فیلمبرداری آنلاین

ظهور اینترنت بدون شک بزرگترین انقلاب در آموزش و پرورش از زمان اختراع ماشین چاپ است. هر چیزی که بخواهید درباره آن بیاموزید برای شما در اینترنت آماده است، حتی بهترین دوره های آموزش فیلمبرداری.

ممکن است در پیدا کردن بهترین سایت‌ها و دوره‌های آنلاین فیلمبرداری تردید داشته باشید، به همین خاطر در این مقاله استودیو فردا لیستی از بهترین دوره های آنلاین فیلمبرداری آنلاین را که می توانید از امروز شروع کنید تهیه کرده ایم.

دوره آنلاین آموزش فیلمبرداری

آموزش آنلاین فیلمبرداری و تصویربرداری

اولین مورد در لیست دوره های فیلمبرداری ما “اصول فیلمبرداری: مقدمه ای بر تکنیک های روشنایی” اثر زاک مولیگان است. این دوره یکی از محبوب ترین دوره های فیلمبرداری مبتدی در Skill Share است. تمرکز آن فقط بر استفاده از نور در فیلمبرداری است.

در طول این دوره آنلاین فیلمبرداری، مولیگان اصول نورپردازی را به هفت عنصر زیر تقسیم می کند: جهت، شکل، رنگ، شدت، کیفیت، بافت و حرکت.

برای پایان کلاس، مولیگان نشان می‌دهد که چگونه همه این تکنیک ها را در کنار هم قرار دهید تا هایکو بصری ایجاد شود – مجموعه ای از عکس ها که هدف آنها ایجاد روحیه و لحن خاص است.

شما می توانید با عضویت اشتراک در سایت SkillShare.com یا خرید اکانت های اشتراکی به این دوره دسترسی داشته باشید.

کلاس آموزش آنلاین فیلمبرداری

اگر به دنبال ایجاد تصاویر سینمایی در فیلمبرداری با دوربین DSLR، دوربین بدون آینه یا حتی فقط iPhone خود هستید، این دوره آنلاین فیلمبرداری برای شما مناسب است. در این مسترکلاس فیلمبرداری توسط جولیان ملانسون در UDEMY، تمرکز بر اصول اولیه فیلمبرداران مبتدی است.

ملانسون موضوعاتی مانند ترکیب فریم، تکنیک های نورپردازی، تنظیمات دوربین و حتی لیست برداشت ها را پوشش می دهد.

ملانسون تنها با 6 ساعت آموزش ویدئویی قصد دارد به فیلمبرداران در هر سطح تولید نحوه ایجاد تصاویر سینمایی را آموزش دهد.

برای کسب ایده از شیوه تدریس ملانسون، یکی از ویدیوهای یوتیوب او را در بالا مشاهده می‌کنید.

بهترین دوره آموزش فیلمبرداری

آموزش فیلمبرداری بعدی در لیست ما مجموعه StudioBinder است که ما تعداد زیادی مقاله و فیلم دارد. و در آن همه پایه‌های فیلمبرداری را پوشش می دهد. از انواع مختلف دوربین ها، تا انواع مختلف لنزها، تا حرکات دوربین‌های سینمایی، می‌توانید در وبلاگ و کانال YouTube StudioBinder همه چیز را که برای یادگیری فیلمبرداری نیاز دارید بیابید.

بهترین قسمت از دوره آنلاین فیلمبرداری دسترسی کاملاً رایگان به کل دوره است. برای شروع یادگیری درباره جنبه های سینمایی، اولین قسمت از مجموعه فیلمبرداری “The Shot List” را در ویدیو بالا ببینید.

مدرسه آنلاین فیلمبرداری

دوره آموزش فیلمبرداری لینکدین

اگر به دنبال یک دوره جامع هستید که فقط بر روی فیلمبرداری تمرکز دارد ، دوره “تبدیل به یک فیلمبردار” از LinkedIn Learning را ببینید. این دوره توسط متخصصان مختلف اعم از مربیان فیلم و فیلمسازان شاغل تدریس می شود.

این دوره در شش ماژول تنظیم شده است: تولید و ویرایش ویدئو، اصول روایی، کار روی صحنه ، تکنیک های عملی، حرکت دوربین و نورپردازی سینمایی.

با بیش از هفت ساعت محتوا، این دوره نیاز به اشتراک پولی LinkedIn Learning با هزینه 19.99 دلار در ماه دارد.

آموزشگاه آنلاین فیلمبرداری

SkillShare Cinematography Course - استودیو فردا

در اینجا دوره دیگری فیلمبرداری از سایت SkillShare توسط Zak Mulligan است که عمدتا بر توسعه سبک فیلمبرداری تمرکز دارد که بهترین داستان را نشان می دهد.

مولیگان تجربه کار در برنامه های تلویزیونی برای HBO و Netflix و همچنین کارهای مستقل خود را دارد. او از این تجربه برای به اشتراک گذاشتن دانش خود در مورد ترکیب تکنیک با سبک برای ایجاد خلق و خو و احساسات خاص در یک عکس استفاده می‌کند.

مولیگان فیلمبرداری صحنه‌های خود را تجزیه می کند، نحوه ایجاد یک لیست شات و همچنین نحوه ایجاد الهام برای فیلمبرداری خود را تجزیه می‌کند.

دوره آنلاین فیلمبرداری دیجیتال

شاید شما به دنبال دوره ای هستید که کمی بیشتر برای فیلمبردار چالشی باشد. این دوره فیلمبرداری DIY به شما می آموزد که چگونه با نور طبیعی کار کنید، مکان خود را به حداکثر برسانید و بدون توجه به منابعی که دارید، یک فیلمبردار عالی در همه جا شوید.

این دوره هم با اشتراک ماهیانه در سایت اسکیل شیر در دسترس است.

کارگاه آنلاین آموزش فیلمبرداری

LEARN Digital cinematography course - استودیو فردا

دوره آموزش سینماتوگرافی یک دوره عمیق است که به شما آموزش می دهد که چگونه مدیر تصویر برداری شوید. این دوره فوق العاده جامع است و هر یک از موضوعات زیر را به طور عمیق پوشش می دهد: پیش تولید ، تجهیزات دوربین، خرابی نور، اصول اولیه نور، کیفیت نور، جهت، انتشار، شکل دهی نور، قدرت، رنگ و گروه فیلمبرداری.

این دوره همچنین دارای تصاویری اختصاصی از پشت صحنه محصولات مختلف است تا بتوانید از نحوه عملکرد مدیران فیلمبرداری در این زمینه مطلع شوید. کل دوره فیلمبرداری ۲۵۰ دلار هزینه دارد که به شما امکان می دهد از تمام سخنرانی های ویدیویی، پشت صحنه ها دسترسی داشته باشید.

آموزش آنلاین رایگان فیلمبرداری

گاهی اوقات بهترین راه برای یادگیری در مورد هنر، یادگیری از استادان است. مستر کلاس ورنر هرتزوگ جنبه‌های مختلف فیلمسازی شامل تمرکز بر استراتژی‌های فیلمبرداری، فیلمبرداری و تکنیک‌های دوربین را در بر می‌گیرد.

در این کلاس کارشناسی ارشد، فیلمساز افسانه‌ای دانش خود را که در طول این سالها جمع آوری کرده‌است، ارائه می‌دهد. و اکثر آنها تنها با تجربه‌ای که هرتزوگ دارد قابل دستیابی است. دسترسی به کلاس نیاز به اشتراک در سایت MasterClass دارد که هزینه آن سالانه ۱۵ دلار است.

دوره های تخصصی سینماتوگرافی

در زمینه فیلمبرداری، نور و تجهیزات دوربین به تجهیزاتی که بودجه شما اجازه می دهد بستگی دارد.

با این حال، یک چیز که هیچ هزینه ای ندارد اما همه تفاوت ها را در یک عکس ایجاد می کند، ترکیب بندی است. این دوره فیلمبرداری SkillShare در زمینه تسلط بر ترکیبات سینمایی، دستورالعمل های اساسی کامپوزیتینگ را تجزیه می کند.

در این دوره، نحوه استفاده از قوانین ترکیب بندی، عمق میدان، فاصله کانونی و نظریه رنگ را برای ایجاد تصاویر سینمایی خواهید آموخت. این دوره توسط فیلمساز و یوتیوبر جوردی وندپوت تدریس می شود. شیوه تدریس او را در یکی از درسهای رایگان YouTube را در ویدیوی بالا مشاهده می کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵