موزیک ویدیو پازل بند

گروه پازل بند تا کنون موزیک ویدیوهای متنوعی را در استودیو فردا ساخته است. موزیک ویدیوهای آرین رهبری و علی بهاری اعضای گروه پازل در استودیو کروماکی فردا ساخته شده است.

در این مقاله از استودیو فردا قصد داریم به گزارشی از ساخت موزیک ویدیوهای پازل بند در استودیو فردا بپردازیم.

پازل بند

دانلود آهنگ حریص پازل بند

تک آهنگ حریص پازل بند کار جدیدی از آرین رهبری و علی بهاری است که موزیک ویدیوی این اثر در استودیو کروماکی فردا ساخته شده است.

پس از انتشار این تک آهنگ موزیک ویدیوی جدیدی با کارگردانی معین بلزا و عارف صمدیان در استودیو فردا برای تیزر این آهنگ جدید ساخته شد.

ترانه سرایی و آهنگسازی آهنگ حریص پازل بند را بردیا بهادر انجام داده است.

موزیک ویدیوی حریص پازل بند

  • موزیک ویدیوی حریص پازل در استودیو کروماکی فردا فیلمبرداری شده است. برای دانلود موزیک ویدیو حریص پازل بند بر روی گزینه دانلود از ویدئوی زیر کلیک کنید.

دانلود آهنگ هزار و یک شب پازل بند و آصف آریا

آهنگ هزار و یک شب پازل بند همکاری جدیدی از آرین رهبری و علی بهاری با آصف آریا است.  موزیک ویدیوی هزار و یک شب پازل بند و آصف آریا در استودیو کروماکی فردا ساخته شده است.

پس از انتشار این تک آهنگ موزیک ویدیوی جدیدی با کارگردانی معین بلزا و عارف صمدیان در استودیو فردا برای تیزر این آهنگ جدید ساخته شد.

ترانه سرایی و آهنگسازی آهنگ هزار و یکشب پازل بند را آصف آریا انجام داده است.

موزیک ویدیوی پازل بند و آصف آریا هزار و یکشب

  • موزیک ویدیوی پازل بند و آصف آریا در استودیو کروماکی فردا فیلمبرداری شده است. برای دانلود موزیک ویدیو هزار و یک شب پازل بند بر روی گزینه دانلود از ویدئوی زیر کلیک کنید.

در بیش از یک دهه فعالیت استودیو فردا بسیاری از موزیک ویدیو های هنرمندان محبوب در و وایت روم استودیو فردا ضبط و تولید شده است. خرسندیم که در بیش از یک دهه در خدمت تولید کنندگان موسیقی تصویر و نماهنگ با ارائه خدمات پشتیبانی فنی استودیویی بوده ایم.

در آپارات استودیو فردا و اینستاگرام می توانید نمونه کارها و موزیک ویدیو هایی که تاکنون در استودیو فردا ساخته شده است را مشاهده کنید. 

برای مشاوره و ساخت موزیک ویدیو می توانید با ما تماس بگیرید.

این موزیک ویدیو‌ها را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵