صداگذاری های جواد خواجوی

صدا گذاری های جواد خواجوی

جواد خواجوی یکی از هنرمندانی است که حضور او در فضای اینستاگرامی توجه زیادی جلب کرده است. صدا گذاری های جوادخواجوی بر روی کلیپ های یک دقیقه ای و شوخی با حیوانات و شخصیت های سیاسی و فرهنگی تاکنون بیش از 3 میلیون فالور برای او به همراه داشته است.

این مقاله مختصر از استودیو فردا، به گزارش از یک دوبله و صدا گذاری حرفه ای توسط جواد خواجوی می پردازد. همراه ما باشید و از این گزارش خبری لذت ببرید.

دوبله و صداگذاری خنده دار روی فیلم گرگ وال استریت

پروژه تبلیغاتی شرکت خلاق کاله برای محصول نیوشابه لاکیدو به سرپرستی جلوه های ویژه حمید ابراهیمی نیا در استودیو کروماکی طراحی و اجرا شد. کارگردانی این تیز توسط مهران زاقعی انجام شده است.

ساخت پارودی گرگ وال استریت به منظور ایجاد موقعیت طنز و شوخی با افراد مشهور در این فیلم انجام شده است.

پارودی ها آثاری تقلید آمیز از یک اثر اصلی موجود هستند که به منظور ایجاد تمسخر و یا اظهار نظر ساخته می شوند. عمدتا پارودی افراد مشهور، بازیگران، سیاستمداران را هدف قرار می دهد. دوبله و صدا گذاری خنده دار روی فیلم گرگ وال استریت تیزر اینستاگرامی پر بازدیدی را خلق کرده است. صداگذاری های جواد خواجوی به جای دو کاراکتر اصلی این سکانس موقعیت خنده داری را با اهداف تبلیغاتی ایجاد کرده است.

جواد خواجوی متولد سال هفتاد و یک در شهر مشهد است. 

کلیپ های اینستارگرامی یک دقیقه ای با صدا گذاری جواد خواجوی لهجه مشهدی دارند. 

صداگذاری های جواد خواجوی در قالب کلیپهای یک دقیقه ای اینستاگرامی تا به امروز بیش از دو میلیون بار دیده شده اند.

در ادامه این گزارش یکی معروف ترین کلیپ ها و دوبله و صدا گذاری های خنده دار روی فیلم های معروف و خبری توسط جواد خواجوی را مشاهده می کنید.

این مقالات را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵