لوگو سریال دوقلوها

پایان پویان و آقا پاشا ۱۰۰ روز فرصت دارند مغازه آقا پاشا را از خطر نجات بدهند. کارآفرینی و ایده های خلاقانه این دوقلوهای غیر همسان که به کمک آقای پاشا آمده اند، ماجرای سریال کمدی کودک و نوجوان شبکه دو سیما به کارگردانی جمشید بیات ترک و تهیه‌ کننده مهدی بصیری است.

بررسی جلوه ها ویژه و استفاده از پرده کروماکی در قسمت اول سریال تلویزیونی دوقلوها شبکه دو سیما عنوان این مقاله از استودیو فردا است.

دوقلوها، پایان و پویان و آقا پاشا

درباره سریال دوقلوها شبکه دو

فصل دوم مجموعه تلویزیونی دوقلوها سریال جدیدی از شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک بود که در قالبی نمایشی جدید و داستانی با بازیگری عمو های فیتیله ای در پاییز و زمستان ۱۳۹۸ به نمایش درآمد.

محمد مسلمی و علی فروتن دو برادر دوقلو غیر همسان با نام پایان و پویان هستند که قصد دارند در فروشگاه به آقای پاشا (حمید گلی) کمک کنند. بازیگران سریال دوقلوها شبکه دو عمو های فیتیله ای هستند. 

دوقلوها درصد قسمت نیم ساعته برای شبکه دو سیما در پاییز و تابستان ۹۸ تولید شد. دیگر بازیگران سریال دوقلوها لاله صبوری،شقایق‌دلشاد،سیاوش چراغی پور، محمد شیری، سعید امیرسلیمانی، علی صابری، پریسا رضایی، محمود راسخی فر و فائقه شلالوند هستند. و در هر قسمت سریال یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد.

قسمت اول سریال شامل سکانس هایی است که دوقلو ها قصد دارند اسباب و وسایل خود را  با “پوگو استیک” به طبقه بالای ساختمان فروشگاه انتقال دهند. پایان و پویان قصد دارند که به آقا پاشا اثبات کنند استفاده از پوگو استیک راه بسیار راحت تر و سریع تری برای این جا به جایی است. با وجود مخالفت آقا پاشا پایان و پویان کار خود را شروع می کنند و اسباب کشی آن دو نفر بیشتر شبیه پرت کردن و خراب کردن وسایل است.

این صحنه کمدی در لوکیشن فیلمبرداری با پس زمینه پرده کروماکی ضبط شده است و در مرحله پس تولید تدوین و اجرای جلوه های ویژه پس زمینه تصویر تغییر کرده است. 

پشت صحنه سریال دوقلوها شبکه دو که با پرده کروماکی فیلمبرداری شده است را در ادامه مشاهده می کنید.

جلوه های ویژه سریال دوقلوها شبکه دو

  • همانطور که در پشت صحنه سریال دیدید در تیزر ها و تیتراژ سریال دوقلوها از تکنیک حذف پرده کروماکی و اجرای جلوه های ویژه بصری استفاده شده است. در  مقالات بعدی از پشت صحنه سریال دوقلوها بیشتر خواهید خواند.

تاکنون سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بسیاری با پشتیبانی فنی استودیو کروماکی فردا ساخته شده اند.

شما هم می توانید با اجاره استودیو کروماکی حرفه ای در تهران و استفاده از تجهیزات فیلمبرداری سینمایی تصاویر خلاقانه خلق کنید. 

برای اطلاع از قیمت استودیو کروماکی و اجاره تجهیزات فیلمبرداری با ما تماس بگیرید.

این مقالات را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵