لوگو رضا صادقی

موزیک ویدیو من دوست دارم رضا صادقی

رضا صادقی هنرمند محبوب و مردمی، خواننده و آهنگساز تاکنون موزیک ویدیو های متنوعی در مجموعه فیلمسازی استودیو کروماکی فردا ساخته است.

در این مقاله از استودیو فردا قصد داریم به گزارشی از ساخت موزیک ویدیوی رضا صادقی که از تکنیک کروماکی در آن استفاده شده است بپردازیم.

من دوست دارم رضا صادقی

دانلود آهنگ من دوست دارم رضا صادقی

آهنگ من دوست دارم رضا از آلبوم یعنی درد با آهنگسازی محمد عابدینی و ترانه ای از محسن حق نظری و تنظیم سعید زمانی در سال ۱۳۹۶ منتشر شد. 

پس از انتشار این پس از انتشار این موسیقی از آلبوم یعنی درد موزیک ویدیوی متفاوت و مدرنی  توسط تیم کارگردانی و جلوه های ویژه آبتین حسینی و محمد نجفی امامی ساخته شد.

پشت صحنه موزیک ویدیو من دوست دارم رضا صادقی

ساخت موزیک ویدیوی رضا صادقی در یک روز در پس زمینه استودیو کروماکی استودیو فردا توسط تیم فیلمبرداری و کارگردانی انجام شد. تمامی فرآیندهای پس از تولید مانند اجرای جلوه های ویژه و تدوین توسط محمد نجفی امامی انجام شده است.

پشت صحنه فیلمبرداری موزیک ویدیو من دوست دارم رضا صادقی را در ویدئوی زیر با کارگردانی آبتین حسینی مشاهده می‌کنید.

موزیک ویدیوی من دوست دارم رضا صادقی

  • موزیک ویدیوی کروماکی رضا صادقی که در استودیو کروماکی فردا فیلمبرداری شده است را از کانال آپارات استودیو فردا مشاهده می کنید. برای دانلود موزیک ویدیو من دوست دارم رضا صادقی بر روی گزینه دانلود از ویدئوی زیر کلیک کنید.

در بیش از یک دهه فعالیت استودیو فردا بسیاری از موزیک ویدیو های هنرمندان محبوب در استودیو کروماکی و وایت روم استودیو فردا ضبط و تولید شده است. خرسندیم که در بیش از یک دهه خدمتگزار صنعت موسیقی و تولید کنندگان موسیقی تصویر و نماهنگ با ارائه خدمات پشتیبانی فنی استودیویی بوده ایم.

در کانال آپارات استودیو فردا و اینستاگرام استودیو می توانید تمامی نمونه کارها و موزیک ویدیو هایی که تاکنون در استودیو فردا ساخته شده است را مشاهده کنید. برای مشاوره و ساخت موزیک ویدیو می توانید با ما تماس بگیرید.

این موزیک ویدیو‌ها را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵