فیلم ترامپ در استدیو فردا

فیلم تئاتر من ترامپ نیستم محصول سال ۲۰۲۰ ، اولین فیلم تئاتر ایرانیست که به زبان انگلیسی تولید و در سایت آمازون پرایم پخش جهانی شده است. این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا خرم در پاییز ۱۳۹۹ در بلک باکس استودیو فردا ساخته شد.

این مقاله از استودیو فردا، به گزارش ساخت و پشت صحنه فیلم تئاتر من ترامپ نیستم می پردازد.

داستان فیلم من ترامپ نیستم.

فیلم تئاتر من ترامپ نیستم در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا ساخته شد. زمانی که جهان درگیر ویروس کرونا و گزارش های خبری بسیاری از انتخابات بین دونالد ترامپ و جو بایدن بود.

فیلم من ترامپ نیستم روایتگر داستانی در خلوت رئیس جمهور وقت آمریکاست. زمانی وی فشار سیاسی بسیاری را تحمل می کند و برای استراحت به سونای خصوصی خود در برج ترامپ پناه می برد.

ترامپ برای استراحت شیشه ای مشروب همراه خود به سونای می برد و شروع به نوشیدن می کند. هیچ کس باور نمی کند که او مشروب بنوشد اما ترامپ به تدریج مست می شود و در توهماتش با افراد مختلفی دیدار می کند.

تریلر زیر از فیلم من ترامپ نیستم را در ادامه تماشا می کنید.

درباره فیلم من ترامپ نیستم

من ترامپ نیستم به کارگردانی رضا خرم در سال ۱۳۹۹ کلید خورد . به گفته کارگردان فیلم: پس از شش ماه کارکردن روی طرح من ترامپ نیستم، به علت شیوع ویروس کرونا این نمایش به صورت تصویری تولید شد. قرار بود در ابتدا نمایش زنده در کشورهای امریکایی و اروپایی اجرا شود. و بخاطر شیوع ویروس کرونا قرار شد فیلم تئاتری با این موضوعیت و تغییرات در متن ساخته شود. (+)

این فیلم تئاتر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در آمازون پرایم پخش بین المللی شده است و شما می توانید از طریق لینک آمازون پرایم این فیلم را تماشا کنید.

رضا فیاضی در این فیلم نقش اصلی را بازی می کند. فیاضی با ایفای نقش دونالد ترامپ در فیلم من ترامپ نیستم، تجربه ی ساخت این فیلم را تجربه ای جال و متفاوت عنوان کرد. فیاضی در این باره می گوید که به علت حجم بالای دیالوگ ها صدا را جدا گرفته اند. و دوبلور انگلیسی به جای او صحبت کرده است.

رضا فیاضی در نقش دونالد ترامپ

عوامل فیلم بین المللی من ترامپ نیستم.

تصاویر پشت صحنه فیلم من ترامپ نیستم را در ادامه مشاهده می کنید.

عوامل تولید این فیلم تئاتر به شرح زیر هستند:

تهیه‌کننده و کارگردان: رضا خرّم، نویسنده: علی محمدرحیمی، دراماتورژ و مدیر تولید: بهزاد صدیقی، مترجم نمایش‌نامه: محمدسعید سعادت صدر، بازیگران به ترتیب ورود: رضا فیاضی، سیروس کهوری‌نژاد، سروش طاهری، وحید آقاپور، شهروز دل‌افکار، علی محمدرحیمی، رضا خرّم، حورا پاکیزه‌دل، صداپیشه نقش دانالد ترامپ: گرگ گیدنی، صداپیشه نقش روی و مایکل کوهن: تلن وینچستر، مدیرفیلم‌برداری: آرش خلاق‌دوست، طراح صحنه و‌ لباس: مرجان گلزار، طراح گریم: ماریا حاجی‌ها، صدابردار: روح‌الله جعفربگلو، تدوین‌گر: واهب مصلحی فرد، مدیر مالی: محمد خرّم، مدیر روابط‌عمومی: رامین فناییان، عکاس: بهنام صدیقی، طراح پوستر: آرزو خرّم‌نیا، دست‌یار کارگردان و برنامه‌ریز: بهرام برخورداری، منشی صحنه‌ی تلویزیونی: عاطفه هادی، منشی صحنه‌ی تئاتری: سپیده میرصمدزاده، فیلم‌بردار اول: حامد فرشته‌حکمت، گروه فیلم‌برداری: حمید قطب، سامان عمار فطرت، علی قنبری، سپهر میناچی، گروه صحنه لباس: سیما سلمانی و محمدرضا موسوی‌پور، اجرای دکور: آیلار استخر (یوسف صابری)، بوم‌من: شهریار عادلی، مربی زبان انگلیسی: حورا پاکیزه‌دل، طراحی و ساخت پوستیژ: علی اعرابی، دست‌یار گریم: رویا رؤیت‌وند، مدیر تدارکات: علی مقدم، جانشین تهیه‌کننده: داوود سالاری، مجری طرح: شرکت تعاونی گنجینه‌ فرهنگ و هنر ایرانیان،

استودیو کروماکی فردا با بیش از یک دهه ارائه خدمات تولید و پشتیبانی فنی استودیویی به پروژه های سینمایی، تلویزیونی و تبلیغاتی آماده خدمت رسانی است. تا کنون تله فیلم، فیلم های کوتاه، سریال ها و برنامه های تلویزیونی در استودیو فردا ساخته شده اند. در استودیو فردا از ایده های خلاقانه شما استقبال می کنیم و کمک می کنیم ایده های خلاقانه شما تصویر حقیقی پیدا کنند. 

برای اطلاع از آفیش تجهیزات استودیو فردا و اجاره استودیو کروماکی فردا با ما تماس بگیرید.

این مقالات را از دست ندهید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵