چگونه بازیگر شویم؟

۷ قدم تا تبدیل شدن به سوپراستار

بازیگر شدن رویای رایجی است که اغلب از آن چشم پوشی می شود. اینکه الان در صفحه مقاله چگونه بازیگر شدن استودیو فردا هستید، نشان می دهد که شما حاضرید با یادگیری نحوه بازیگر شدن، رویای خود را در بازیگری به سرانجام برسانید.

بالاخره هر بازیگر موفقی از جایی شروع کرده است. برای اینکه تصور بهتری در مورد اینکه از کجا شروع کنید داشته باشید، این راهنمای مراحل بازیگری شدن را گردآوری کرده ایم و از شما در پیگیری رویایتان برای بازیگر شدن حمایت می کنیم.

فهرست مطالب چگونه بازیگر شویم؟

چگونه بازیگر شویم؟

در یک کلاس بازیگری ثبت نام کنید

اولین قدم برای پیشرفت در هر کار ، یادگیری است. از آنجایی که به بازیگری مربوط می شود، ثبت نام در برخی از کلاس های بازیگری یک نقطه شروع عالیست. بسته به محلی که در آن زندگی می کنید، بگردید و کلاس های بازیگری نزدیک به خود را پیدا کنید. کلاس های حضوری بازیگری به شما این امکان را می دهد که بازی کنید و از معلمان و مربیان بازیگری بازخورد بگیرید. همچنین به شما امکان می دهد از همسالان خود یاد بگیرید.

اگر مطمئن نیستید که در کدام کلاس بازیگری ثبت نام کنید، مربی بازیگری آنتونی مایندل توصیه می کند همه آنها را امتحان کنید. در ویدیوی زیر بیشتر در مورد آنچه که مایندل در مورد اعتماد به روح خود هنگام انتخاب کلاس بازیگری می گوید، بررسی کنید.

کلاس های بازیگری بسته به نوع بازیگری که می خواهید بشوید و کاری که می خواهید انجام دهید بسیار متفاوت هستند. برای مثال، تبدیل شدن به یک بازیگر کمدی در مقابل یک بازیگر نمایشی ممکن است تعیین کند که در کدام کلاس ثبت نام کنید.

البته کلاس های بازیگری محلی تنها راه یادگیری بازیگری نیست. و یک مسیر آموزشی هم برای یادگیری وجود دارد.

چگونه یک بازیگر عالی شویم؟

بدنبال تحصیلات عالی باشید.

حتی اگر از دبیرستان بدون تحصیلات تئاتری فارغ التحصیل شده اید ، ممکن است بخواهید مدرک لیسانس یا فوق تئاتر بگیرید.

دانشگاه های مختلفی مانند دانشگاه هنر، سوره، موسسه های هنری و مدرسه های بازیگری همگی دارای برنامه های تئاتر معتبر هستند. برای نگاهی اجمالی به بازیگر شدن ویدیوی زیر را ببینید.

حتی اگر دانشگاه شما را به هدفتان نرساند، داشتن مدرک تئاتر و بازیگری مزایای خودش را دارد. در برنامه های مدارس فیلمسازی نه تنها با فیلمسازان ارتباط برقرار خواهید کرد ، بلکه می توانید در عین دریافت بازخورد سازنده از اساتید و مربیان خود، مهارتهای جدیدی در این حرفه بیاموزید.

برای تست بازیگری آماده شوید

یک عکس پرتره، رزومه و یک فیلم آماده داشته باشید.

حتی اگر از دبیرستان بدون تحصیلات تئاتری فارغ التحصیل شده اید ، ممکن است بخواهید مدرک لیسانس یا فوق تئاتر بگیرید.

دانشگاه های مختلفی مانند دانشگاه هنر، سوره، موسسه های هنری و مدرسه های بازیگری همگی دارای برنامه های تئاتر معتبر هستند. برای نگاهی اجمالی به بازیگر شدن ویدیوی زیر را ببینید.

هِد شات بازیگری

هد شات به سادگی یک عکس پرتره است. گرفتن هد شات حرفه ای که به روز باشد بسیار مهم است. از نشان دادن کمی شخصیت در هد شات نیز نترسید. به هر حال ، هدف برجسته شدن و دریافت تماس است.

بسیاری از هد شات ها به صورت سیاه و سفید گرفته می شوند تا کارگردان بازیگر بر روی احساسات و چشمان یک بازیگر تمرکز کند.

چگونه بازیگر شویم؟-استودیو فردا

رزومه بازیگری

رزومه بازیگری شما باید به مدیر بازیگری در مورد تجربه مرتبط، مجموعه مهارت های منحصر به فرد و پیشینه تحصیلی شما اطلاع دهد. تا آنجا که تجربه دارید ، می خواهید نام نمایشی که در آن بودید و همچنین نقشی که بازی کرده اید را ذکر کنید. این‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که به عنوان نقش اصلی، نقش مکمل یا نقش اضافی انتخاب شده‌اید.

اغلب اوقات، مهارت های منحصر به فرد می تواند به شما کمک کند تا یک قطعه را بسازید. این مهارت ها می تواند آواز خواندن، رقصیدن، نواختن گیتار، تسلط به زبان دیگر، لهجه ها یا هنرهای رزمی باشد. همه اینها می توانند برای یک نقش خاص ارزشمند باشند.

در نهایت، پیشینه تحصیلی شما ممکن است مستلزم ذکر یک مربی بازیگری، مدرک لیسانس یا فوق لیسانس یا یک کلاس بازیگری قابل تشخیص باشد. در اینجا نکاتی در مورد آنچه که باید در رزومه خود مستقیماً از یک مربی بازیگری درج کنید، آورده شده است.

فیلم دمو بازیگری

آخرین مورد که کم اهمیت هم نیست، شما باید یک دموی نمایشی بسازید. یک دمو ویدیویی بهترین عملکرد شما را از کارهای گذشته به نمایش می گذارد.

برای بازیگرانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، نسخه نمایشی شما شامل اجراهایی از تبلیغات، فیلم‌های کوتاه یا فیلم‌های دانشجویی است که روی آنها کار کرده‌اید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ویرایش دمو بازیگری خود به خاطر داشته باشید.

برای بهبود و ساخت رزومه خود، باید تا حد امکان کار کنید. و کلید یافتن کار به عنوان یک بازیگر، یافتن و تسلیم شدن به ممیزی ها و فراخوان های بازیگری است.

چگونه بازیگر شویم؟

آژانس های کستینگ و تست های بازیگری را پیدا کنید

برای تبدیل شدن به یک بازیگر پرکار، باید به‌روز باشید و دائماً به دنبال تماس‌های بازیگری و تست بازیگری برای کار باشید. آگهی‌های بازرگانی، فیلم‌های دانشجویی و فیلم‌های مستقل، همگی برای نقش‌های پروژه خود فراخوان‌های بازیگری ارائه می‌دهند.

این مهم است که دائماً به دنبال کار باشید. تا زمانی که به نکته بعدی ما بپردازید، میزان تلاشی که برای یافتن تست‌های تست و انتخاب بازیگران انجام می‌دهید مستقیماً بر میزان کار شما تأثیر می‌گذارد.

که بلاخره یک مصاحبه و تست را قبول می شوید، زحمات شما نتیجه می دهد. چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

اول، همیشه “خارج از کتاب بودن” را امتحان کنید. این به معنی حفظ و آگاهی از خطوط خود در داخل و خارج است تا بتوانید عملکرد کاملی ارائه دهید.

در زمان تست و مصاحبه، باید سعی کنید توانایی های خود را به نمایش بگذارید. این به این معنی است که یک مونولوگ آماده کنید  که توانایی شما را به نمایش بگذارد.

برای نکات بیشتر در مورد مصاحبه شغلی و تست بازیگری و نوارهای شخصی، این ویدیو را ببینید تا برای دستیابی به یک نقش بزرگ، از یک مدیر بازیگری که کار می کند، مشاوره دست اول بگیرید.

تست بازیگری اولین کار در یک اثر دومینوی بازیگران است. تست های بیشتر به معنای کار بیشتر است. کار بیشتر دموی شما را می سازد. و یک دموی بهتر شما را به مرحله بعدی می رساند که بستن قرار داد با یک ایجنت بازیگری است.

چگونه بازیگر شویم؟

با یک نماینده یا آژانس استعدادیابی قرار داد ببندید

یک نماینده استعدادیابی استخدام می شود تا شما را به عنوان بازیگر پیدا کند. در مقابل، درصد مشخصی از حقوق شغلی که رزرو می کنید به آنها پرداخت می شود. به عنوان مثال، اگر یک نماینده 15٪ پورسانت دریافت کند و شما کاری پیدا کنید که 2000 دلار به شما دستمزد بدهد، نماینده استعداد شما 300 دلار خواهد شد.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که “اگر من می توانم از منابع آنلاین برای رزرو شغل استفاده کنم ، چرا باید به یک نماینده استعدادیابی پرداخت کنم؟” حقیقت این است که بیشتر کارهای حرفه ای به عنوان بازیگر از طریق آژانس های استعدادیابی پیدا می شود. این به این دلیل است که استودیوها معمولاً از طریق آژانس های استعدادیابی استخدام می کنند تا منابع عمومی. سپس ماموران استودیوها را به بازیگرانی متصل می کنند که آنها نمایندگی می کنند.

به طور خلاصه، داشتن یک نماینده استعداد، درها و فرصت های زیادی را برای بازیگر شدن در اختیار شما قرار می دهد. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید ممکن است حتی به فکر امضای قرارداد با یک آژانس استعدادیابی نیز نباشید ، اما این را باید در نظر داشته باشید.

چگونه بازیگر شویم؟

محل کار و مسافت را در نظر بگیرید

حجم کاری که به عنوان پاسخ پیدا خواهید کرد تا حد زیادی به محل زندگی شما بستگی دارد. در حالی که پاسخ واضح این است که به تهران یا مراکز استان ها بروید ، این شهرها رقابت بسیار بیشتری دارند.

گزینه های خود را در شهرهایی که صنعت تا حد زیادی رایج است، اما در بین بازیگران مشتاق محبوبیت کمتری دارد، کاوش کنید. شهرهایی مانند تهران، اصفهان، شیراز و … باید در هنگام نقل مکان برای دنبال کردن حرفه بازیگری در نظر گرفته شوند.

چگونه بازیگر شویم؟

پیگیر باشید

در نهایت، برای بازیگر شدن، بدون شک باید پشتکار داشته باشید. مسیر بازیگر شدن پر از رد شدن، شکست و موانع فراوان است. برای موفقیت، باید پوست ضخیم و انضباط داشته باشید تا رویای خود را برای بازیگر شدن دنبال کنید.

عمیقا درون خود را بگردید و دریابید که چرا می خواهید بازیگر شوید و چرا برای شما بازیگر شدن اینقدر مهم و جذاب است. 

استخدام بازیگر در استودیو فردا

فرم استخدام بازیگر

chromakey teasre - استودیو فردا

استودیو فردا برای پروژه های فیلمسازی در دست ساخت خود اعم از ساخت تیزر تبلیغاتی، ساخت موزیک ویدیو، فیلم و سریال به بازیگران در تمام سنین احتیاج دارد.

اگر مشتاق به همکاری با استودیو فردا هستید همین الان طبق آنچه به شما گفتیم سه مورد تصویر پرتره، رزومه و ویدیوی دموی خود را در فرم همکاری با ما ثبت کنید.

استودیو فردا از علاقه مندان بازیگری برای پروژه های خود دعوت به عمل آورد و به مصاحبه و تست بازیگری دعوت می کند.

استدیو فردا همچنین استعداد های بازیگری را به آژانس های معتبر کستنیگ و مشتریان خود معرفی می کند. امیدواریم بزودی شما را در استودیو فردا ببینیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۲.۵ از ۵