پشت صحنه فیلم قانون مورفی

فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان

قانون مورفی فیلمی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته است که در سال 1397 اکران شد. این فیلم سینمایی با ده دقیقه اکشن و سرشار از سکانس های جلوه های ویژه بصری و میدانی شروع می شود.

در ادامه این مقاله از استودیو فردا، به گزارش پشت صحنه قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان و طراحی جلوه های ویژه این فیلم سینمایی می پردازیم.

قانون مورفی رامبد جوان

امیر جدیدی پلیس بدشانسی است که در ابتدای فیلم بخاطر اشتباهاتش اخراج می شود. بدلکاری و جلوه های ویژه خلاقانه فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان عنوان گزارشی است که در این مقاله استودیو فردا به آن می پردازیم.

آنچه در این مقاله از استودیو فردا می خوانید گزارشی از طراحی و اجرای جلوه های ویژه، مدلسازی سه بعدی، جایگزین کردن پس زمینه های کروماکی و بدلکاری های خلاقانه است. امیرجدیدی، رامبد جوان، سروش صحت، دانیال غفار زاده، سیروس گرجستانی و آناهیتا درگاهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم زیر خلاصه ای از گزارش پشت صحنه فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان است.

استفاده از پرده کروماکی در فیلم قانون مورفی

  • عمده صحنه های رانندگی خودرو در پروژه های سینمایی و تلویزیونی در استودیو کروماکی ضبط و فیلمبرداری می شود. در این فیلم هم سکانس هایی که امیر جدیدی در حال رانندگی است از تصویربرداری کروماکی استفاده شده است. 
  • پس از فیلمبرداری با کمک نرم افزارهای حذف کروماکی پس زمینه دلخواه به جای پرده سبز جایگزین می گردند و فیلم تدوین می شود.

قایق سواری با پرده کروماکی در فیلم قانون مورفی رامبد جوان

  • همانند آنچه در بخش قبلی گفته شد، سکانس های درگیری روی قایق، فیلمبرداری با پس زمینه کروماکی است. پشت صحنه تصویربرداری کروماکی فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان را در ادامه تماشا می کنید.

بدلکاری این فیلم را تیم بدلکاری 13 به سرپرستی ارشا اقدسی انجام داده است. سکانس های رانندگی و فرار دلقک توسط ارشا اقدسی اجرا شده است.

کروماکی آبی و اجرای جلوه های ویژه فیلم قانون مورفی

طراحی و ساخت جلوه های ویژه فیلم قانون مورفی را شرکت ALZAHRA VFX به سرپرستی جواد مطوری اجرا کرده است. حتما سکانس ورود خودروی زرد به داخل مجموعه باغ کتاب را دیده اید. طراحی سه بعدی و جلوه های ویژه این فیلم پس از فیلمبرداری به صورت فیلم زیر ساخته شده است.

استودیو فردا برای رامبد جوان و دست اندرکاران ساخت این فیلم سینمایی آرزوی موفقیت دارد. خرسندیم که شاهد پیشرفت سینمای ایران و حرفه ی فیلمسازی مدرن هستیم.

شما هم می توانید با ایده های خلاقانه خود، فیلم های متفاوتی بسازید. استودیو فردا آماده تولید و ارائه خدمات پشتیبانی فنی استودیو کروماکی با ایده های خلاقانه شماست. برای مشاوره و آفیش استودیو با ما تماس بگیرید.

این مقالات را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵