لوگو بهنام بانی

موزیک ویدیو بهنام بانی خوابتو دیدم

میزبان ساخت موزیک ویدیوی بهنام بانی خوابتو دیدم در استودیو کروماکی فردا بودیم. استودیو فردا با خدمات پشتیبانی فنی استودیویی در خدمت تیم تولید موزیک ویدیویی بهنام بانی بوده است.

در این مقاله از استودیو فردا قصد داریم به گزارشی از ساخت موزیک ویدیوی خوابتو دیدم بهنام بانی در وایت روم استودیو فردا بپردازیم.

موزیک ویدیو بهنام بانی خوابتو دیدم

دانلود آهنگ خوابتو دیدم بهنام بانی

تک آهنگ خوابتو دیدم بهنام بانی با آهنگسازی حامد برادران و ترانه ای از کارن موسوی و با تنظیم حامد برادران در زمستان سال نود هشت منتشر شد.

پس از انتشار این تک آهنگ موزیک ویدیوی متفاوتی با کارگردانی حسین لشگری در وایت روم استودیو فردا ساخته شد.

پشت صحنه موزیک ویدیو خوابتو دیدم بهنام بانی

ساخت بخش استودیویی موزیک ویدیوی بهنام بانی در چند ساعت در وایت روم استودیو فردا توسط تیم فیلمبرداری و کارگردانی انجام شد. تا به حال هنرمندان بسیاری از فضای وایت روم استودیو فردا برای ساخت موزیک ویدیو و تیزر آهنگ استفاده کرده اند.

پشت صحنه فیلمبرداری موزیک ویدیو خوابتو دیدم بهنام بانی را در ویدئوی زیر با کارگردانی حسین لشگری مشاهده می‌کنید.

موزیک ویدیوی آهنگ بهنام بانی خوابتو دیدم

موزیک ویدیوی بهنام بانی که در وایت استودیو کروماکی فردا فیلمبرداری شده است را از کانال آپارات استودیو فردا مشاهده می کنید. برای دانلود موزیک ویدیو بهنام بانی بر روی گزینه دانلود از ویدئوی زیر کلیک کنید.

در بیش از یک دهه فعالیت استودیو فردا بسیاری از موزیک ویدیو های هنرمندان محبوب در و وایت روم استودیو فردا ضبط و تولید شده است. خرسندیم که در بیش از یک دهه در خدمت تولید کنندگان موسیقی تصویر و نماهنگ با ارائه خدمات پشتیبانی فنی استودیویی بوده ایم.

در آپارات استودیو فردا و اینستاگرام می توانید نمونه کارها و موزیک ویدیو هایی که تاکنون در استودیو فردا ساخته شده است را مشاهده کنید.

برای مشاوره و ساخت موزیک ویدیو می توانید با ما تماس بگیرید.

این موزیک ویدیو‌ها را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵