camera - استودیو فردا

آشنایی با مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

معرفی تیزر تبلیغاتی و مراحل ساخت آن

ساخت تیزر تبلیغاتی یک فعالیت بسیار تخصصی و حرفه ای است به همین خاطر تنها توسط افراد ماهر در این زمینه امکان پذیر است، یکی از مهمترین نکات در ساخت تیزر تبلیغاتی داشتن یک هدف و برنامه مشخص است در غیر این صورت نتیجه تیزر تبلیغاتی آماده شده چندان مورد قبول مشتری قرار نخواهد گرفت.

این مقاله از استودیو فردا به توضیح کامل مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی می پردازد.

فهرست مطالب ساخت تیزر تبلیغاتی

معرفی تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی چرا ساخته می شود، چه اهمیت و کاربردی دارد؟

تیزر تبلیغاتی در واقع نوعی آگهی هوشمندانه و خلاقانه است، تیزر تبلیغاتی به خوبی می تواند مشخصات و ویژگی های یک محصول را برای مخاطب معرفی کند، هدف اصلی فعال کردن حس کنجکاوی مخاطب است تا نسبت به خرید و انتخاب محصول معرفی شده و یا هر چیز دیگری که در ویدیو تبلیغ شده است، تشویق شود. تیزر های تبلیغاتی طولانی و پیچیده نیستند بلکه بسیار خلاصه و کوتاه آماده می شوند تا مخاطب جذب آگهی شود و از دیدن آن خسته نشود.

اصول ساخت تیزر تبلیغاتی

برندهای مختلف به کمک تیزر تبلیغاتی ایده آل و هدفمند می توانند  مخاطب را به خوبی با خدمات شرکت خود آشنا کنند، تیزر تبلیغات اگر درست و حرفه ای طراحی شود آنگاه محصول و یا برند شرکت مورد نظر را به خوبی در ذهن بیننده جای می دهد به طوری که می توان از این تیزر تبلیغاتی به عنوان سکویی برای پیشرفت و صعود به دستاوردهای بهتر در کسب و کار استفاده کرد، امروزه بیشتر شرکت ها برای نفوذ به ذهن مشتری از تبلیغات استفاده می کنند.

تبلیغات سنتی و قدیمی دیگر اثربخشی چندان زیادی در جلب مشتری ندارد بر همین اساس بیشتر افراد به سمت و سوی تبلیغات در رسانه های عمومی و اجتماعی روی آورده اند، ساخت تیزر تبلیغات کوتاه با یک داستان جالب و یا طرحی خلاقانه می تواند شما را به هدفتان برساند، ساخت تیزر تبلیغاتی از جمله روش های مناسب برای ایجاد تبلیغات بصری جذاب و هوشمندانه است که نیازمند صرف وقت و انرژی زیاد است.

ساخت تیزر تبلیغاتی با هدف تأثیر در ذهن بیننده انجام می شود به همین خاطر تیزر تبلیغاتی درجه یک می تواند تعداد مشتریان را تا میزان بسیار زیاد و چشمگیری افزایش دهد، هر چقدر افراد بیشتری از طریق این آگهی تبلیغاتی جذب شوند آنگاه میزان فروش و درآمد شرکت نیز افزایش پیدا خواهد کرد، بنابراین امروزه ساخت تیزر تبلیغاتی به عنوان یکی از راهکارهای پیشرفت و رونق هر کسب و کار شناخته می شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی با هدف تأثیر در ذهن بیننده انجام می شود به همین خاطر تیزر تبلیغاتی درجه یک می تواند تعداد مشتریان را تا میزان بسیار زیاد و چشمگیری افزایش دهد، هر چقدر افراد بیشتری از طریق این آگهی تبلیغاتی جذب شوند آنگاه میزان فروش و درآمد شرکت نیز افزایش پیدا خواهد کرد، بنابراین امروزه ساخت تیزر تبلیغاتی به عنوان یکی از راهکارهای پیشرفت و رونق هر کسب و کار شناخته می شود.

لازم به ذکر است که تیزر تبلیغاتی ایده آل نیازمند، اصول طراحی حرفه ای فیلمسازی است تا تیزر تبلیغاتی از هر نظر امتیاز بالایی داشته باشد بنابراین یک تیم حرفه ای طراحی و تولید و کارگردانی حرفه ای فیلمسازی نیاز است تا بتواند به خوبی سه مرحله پیش تولید، تولید و پس تولید را اجرا کند و سپس باید تیزر تبلیغاتی آماده شده را در رسانه های معتبر ملی، بین المللی، خصوصی و اجتماعی منتشر کرد.

تلفن آفیش و اجاره استودیو

021-44433223

محصولات

وبلاگ استودیو فردا

استودیو فردا
جدید
دیدگاه
برچسب ها

تیزر تبلیغاتی چه اهدافی را دنبال می کنند؟

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟

برای ساخت تیزر تبلیغاتی باید مراحل زیر طی شود:

در ابتدا تیم مسئول ساخت تیزر باید از نیاز مشتری آگاه شود تا از این طریق بتواند در اتاق فکر راحت تر و سریعتر به نتیجه برسند، ایده ساخت تیزر اهمیت زیادی دارد، هر چقدر خلاقیت بیشتری در این آگهی تبلیغاتی به کار رود آنگاه نتایج مطلوب بیشتری نیز برای شرکت به دنبال خواهد داشت. یک سناریوی جذاب و خاص لازمه تیزر تبلیغاتی موفق است در غیر این صورت شما تنها پول خود را دور ریخته اید و نتیجه ای بدست نخواهید آورد.

هنگام ایده پردازی تیزر تبلیغاتی به زمان آن نیز توجه داشته باشید، معمولاً مدت زمان هر تیزر تبلیغاتی بسیار کوتاه است بنابراین شما باید پیام اصلی را به جذاب ترین شکل ممکن به مخاطب انتقال دهید. امروزه بین برندهای مختلف رقابت شدیدی وجود دارد بنابراین استفاده از تیزر تبلیغاتی با جذابیت ظاهری خاص  و پیامی روشن و واضح برای بهبود بازار کار انتخاب بسیار مناسبی است.

قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی به تولید و کارگردانی حرفه ای فیلم سازی نیاز دارد که این مجموعه خود شامل سه مرحله مجزا نظیر پیش تولید، تولید و پس تولید است، قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی تمامی این مراحل را شامل می شود. تیزر تبلیغاتی ساخته شده باید در رسانه های معتبر اجتماعی و خصوصی منتشر شود، شما حتی می توانید این تیزر ها را در سطح ملی و بین المللی نیز انتشار دهید و تعداد زیادی مشتری به کسب و کار خود اضافه کنید.

طراحی و نحوه ساخت تیزر تبلیغاتی

1- ساخت تیزر تبلیغاتی رئال

    • ساخت تیزر تبلیغاتی داستانی
    • ساخت تیزر تبلیغاتی استودیویی
    • ساخت تیزر تبلیغاتی کروماکی
  • 2-ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن

منظور از ساخت تیزر تبلیغاتی رئال بهره گیری از عناصر واقعی در صحنه است. در واقع می توان در این نوع تیزرها از خود شرکت یا کارخانه تصویربرداری کرد. معمولاً تمام آگهی های تلویزیونی از طریق تیزر تبلیغاتی رئال تهیه شده اند.

تیزرهای تبلیغاتی انیمیشنی نوعی آگهی خاص و منحصر به فرد است که به دلیل فانتزی بودن و جذاب بودن مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار می گیرد.

انواع تیزر تبلیغاتی

  • ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی
  • ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی

فرمت اینستاگرام به گونه ای است که شما نمی توانید ویدیوهای بیش از یک دقیقه را در آن بارگذاری کنید بنابراین ارائه تیزرهای تبلیغاتی کوتاه در حد یک دقیقه برای ارائه تبلیغ کافی است، علاوه بر این شما می توانید تیزرهای داستانی جذاب با محتوای هدفمند در فضای اینستاگرام منتشر کنید، یکی دیگر از راه های جذب مشتری تبلیغ از طریق اینفلوئنسرها است، شما حتی تیزرهای تبلیغاتی خود را نیز می توانید از این طریق به دید مخاطبان برسانید.

  • ساخت تیزر تبلیغاتی صنعتی _ فیلم صنعتی

امروزه کارخانه ها و شرکت های مختلف نیز به تیزر های تبلیغاتی نیاز دارند.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی

هزینه تیزر تبلیغاتی تا حد زیادی به نوع پروژه بستگی دارد بنابراین نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص به عنوان هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی معین کرد، شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کم نیز تیزر تبلیغاتی داشته باشید ولی تیزر های تبلیغاتی با قیمت پایین توسط افراد متخصص طراحی نمی شوند، این کار به صرف هزینه و وقت زیادی نیاز دارد بنابراین بهتر است بودجه مد نظرتان برای کار طراحی تیزر را به افراد حرفه ای اختصاص دهید تا در آخر نتیجه کار مورد تأیید شما قرار گیرد.

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی از 10 میلیون تومان شروع می شود، هر چقدر نوع و اصول تیزر تبلیغاتی شما پیشرفته تر و خاص تر باشد آنگاه ممکن است هزینه پرداختی نیز افزایش پیدا کند، بهتر است برای اطلاع کامل از هزینه ساخت انواع تیزر تبلیغاتی با کارشناسان استودیو فردا تماس بگیرید، شما می توانید نمونه های زیادی از تیزرهای تبلیغاتی استودیو فردا را  مشاهده کنید و به صورت رایگان از مشاوره کاری استفاده کنید تا از این طریق بهتر بتوانید در مورد هزینه تیزر تبلیغاتی اطلاعات بدست آورید، شما حتی می توانید پیش فاکتور متناسب با پروژه مد نظر خود را نیز دریافت کنید.

تفاوت ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای با ارزان؟

امروزه افراد زیادی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می کنند اما مسلماً همه این تیزرهای تبلیغاتی از ارزش یکسانی برخوردار نیستند، بسیاری از افراد برای ساخت انواع تیزر تبلیغاتی هزینه می کنند ولی در آخر نتیجه دلخواه خود را بدست نمی آورند اما دلیل این امر چیست.

تیزر تبلیغاتی تنها زمانی شما را به هدفتان می رساند که توسط حرفه ای ترین تیم ها طراحی شود، استودیو فردا به دلیل داشتن مجهزترین امکان برای ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی انتخاب مناسبی است، بی شک تیزر های ارزان قیمتی که توسط افراد نابلد طراحی شده اند از ارزش بالایی برخوردار نیستند بنابراین اگر می خواهید به هدف مد نظرتان در بازار کار دست پیدا کنید پس بهتر است هوشمندانه هزینه کنید و این کار را به افراد متخصص بسپارید.

ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل

امروزه تبلیغات در شبکه های مجازی تأثیر بسیار زیادی در بازار کار دارد، بیشتر افراد در طول روز ساعات زیادی در داخل این شبکه های مجازی سپری می کنند از جمله پربازدیدترین شبکه های مجازی می توان به برنامه اینستاگرام اشاره کرد، با انجام تبلیغات درست در اینستاگرام می توان مشتریان زیادی بدست آورد، اغلب پروژه های خلاقانه تیزرهای تبلیغاتی در اینستاگرام پر بازدید هستند بنابراین ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی اهمیت بسیار زیادی دارد.

برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی

استفاده از برنامه های پرکاربرد برای ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت بسیار زیادی دارد، مسلماً تا به امروز برنامه های مختلف برای اینکار مورد بررسی قرار گرفته اند ولی همه برنامه های موجود از قابلیت های ویژه برخوردار نیستند بر همین اساس بهتر است تنها از یکسری برنامه های کاربردی و پر اهمیت در این زمینه استفاده شود.

نرم افزار ادوبی افتر افکت  Adobe After Effects یک نرم افزار کاربردی برای ساخت انیمیشن های باکیفیت است، امروزه از این نرم افزار نیز برای ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی استفاده می شود از نرم افزارهای کاربردی در مرحله پس از تولید استفاده می شود، نرم افزار ادوبی افتر افکت به شما این امکان را می دهد که چند لایه از یک فیلم و یا تصویر را در یک صحنه با یکدیگر داشته باشید، کار کردن با این نرم افزار حرفه ای ساده نیست و تنها افراد متخصص و حرفه ای از پس این کار بر می آیند.

نرم افزار کمتاز یا  Camtasia به شما این امکان را می دهد که در یک صفحه چند کار را همزمان با یکدیگر به خوبی انجام دهید، این نرم افزار کتابخانه بسیار قوی ای دارد به کمک  نرم افزار کمتازیا می توانید فیلم ضبط شده را به صورت حرفه ای ویرایش کنید، علاوه بر این شما به کمک این برنامه می توانید به خوبی صفحه نمایش خود را ضبط کنید و می توانید جلوه های جذاب و جدیدی به تیزر تبلیغاتی خود اضافه کنید.

استودیو حرفه ای باید از نرم افزارهای پرکاربرد مثل نرم افزار ادوبی افتر افکت، نرم افزار کمتازیا و یا برنامه های دیگر استفاده کند علاوه بر این باید در بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی از پرده سبر کروماکی استفاده می شود به همین خاطر به برنامه های حرفه ای برای از بین بردن این پرده سبز از قاب تیزر نیاز داریم مثل نرم افزار Green Screen Wizar، نرم افزار فتوشاپ، نرم افزار OBS Studioو … که کار با آنها نیاز به مهارت بالایی دارد.

شرکت‌های ساخت تیزر تبلیغاتی

  • ساخت انواع تیزر های تبلیغاتی هدفمند تنها از طریق هنرمندان و کانون های تبلیغاتی امکان پذیر است، آنچه که برای ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت دارد استفاده از بهترین و مناسب ترین تجهیزات برای فیلم فیلم برداری است علاوه بر این در این راستا به ایده های بسیار قوی و جدیدی برای جلب نظر مخاطب نیز نیاز است.

    یکی از معروف ترین و موفق ترین استودیو های ساخت تیزر تبلیغاتی، استودیو فردا است، استودیو فردا از تیم حرفه ای فیلم سازی و کارگردانی برای ساخت تیزر تبلیغاتی فوق العاده تشکیل شده است علاوه بر این، استودیو فردا به تمامی هنرمندان و کانون های تبلیغاتی همکار پشتیبانی و خدمات تولید فیلم سازی و استودیو کروماکی ارائه می دهد.  

    استودیو فردا با بکارگیری تجهیزات پیشرفته منجر به ساخت بهترین تیزرهای تبلیغاتی می شود، وایت روم، فضای استودیو کروماکی، بلک باکس و … را در اختیار همکاران و هنرمندان قرار می دهد علاوه بر این بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات فیلم سازی نیز در این استودیو موجود است. سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی به استودیو فردا یک گزینه ایده آل برای تبلیغ و رونق کسب و کار شما است.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵