اجاره استودیو کروماکی در تهراناستودیو فردا

اجاره استودیو کروماکی

استودیو کروماکی فردا با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت رسانه آماده ارائه خدمات فیلمسازی، عکاسی و تولید محتوا به همراه پشتیبانی فنی تولید و لایو برنامه زنده می باشد.

یکی از امکانات حائز اهمیت برای تولید کنندگان محتوا و فیلمسازان، فضای مناسب آکوستیک و پلاتوی مناسب فیلمبرداری می باشد.

دیواره بزرگ یک دست سبز با کیفیت برای طراحان جلوه های ویژه و کارگردانانی که بدنبال اجاره استودیو کروماکی در تهران هستند، در استودیو فردا فراهم شده است.

همچنین امکان ورود و تردد انواع خودرو در استودیو کروماکی فردا وجود دارد.

استودیو کروماکی در تهران

استودیو فردا به عنوان یکی از مراکز پرتکاپو و پیشگام تولید فیلم در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. و به عنوان فعالترین استودیو کروماکی در تهران تا کنون میزبان پروژه های متنوع تولید فیلم و سریال، موزیک ویدیو، و فیلم آموزشی بوده است.

تاکنون تیم های تولید بسیاری به صورت روزانه و ساعتی با اجاره استودیو کروماکی در تهران محتوای رسانه ای خود را در استودیو فردا تولید کرده اند.

استودیو کروماکی در غرب تهران منطقه سردار جنگل

از آنجایی که پلاتوهای فیلمسازی در تهران بسته به نوع منطقه تردد شهری شناخته می شوند؛ استودیو فردا در منطقه غرب تهران به استودیو کروماکی سردار جنگل از نظر دسترسی نیز شناخته می شود.

استودیو کروماکی فردا با راه اندازی استودیوی دوم خود در منطقه داروپخش در نزدیکی ایران مال تهران، مجموعه جدید استودیو کروماکی در تهران کاملا مجهز و با امکانات مدرن با کمک بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای راه اندازی کرد.

از این رو فیلمسازان و تولیدکنندگان محتوای که قصد اجاره استودیو کروماکی در تهران دارند دعوت می گردد از هر دو مجموعه استودیو فیلمسازی استودیو فردا بازدید کنند.

لوکیشن استودیو فردا

لوکیشن استودیو جدید فردا

تاکنون شرکت های تبلیغاتی، شرکت های موسیقی، آژانس های خلاقیت و هنرمندان بسیاری از فضای استودیو کروماکی فردا و تجهیزات استودیو برای ساخت تیزر تبلیغاتی ، فیلم آموزشی ، موزیک ویدیو و تولید فیلم و سریال استفاده کرده اند.

برای اطلاع از تعرفه اجاره روزانه و ساعتی استودیو و دریافت لیست تجهیزات استودیو کروماکی با ما تماس بگیرید.

با مراجعه و تماس با استودیو فردا می توانید از مشاوره رایگان جهت تولید در استودیو کروماکی ، اجاره تجهیزات فیلمبرداری و برآورد منطقی برای تولید برخوردار شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵