لوگو سریال دوقلوها

دوقلوها یک سریال کمدی ۱۰۰ قسمتی با حضور عمو های فیتیله ای است. این سریال محبوب کودکان و نوجوانان در سال ۹۷ و ۹۸ در دو فصل تولید گردید و از شبکه دو سیما پخش شد. در ضبط تیزر و ساخت تیتراژ تلویزیونی سریال دوقلو ها از تکنیک پرده سبز در استودیو کروماکی فردا استفاده شده است. در این مقاله گزارشی از ضبط این تیزر و تیتراژ تلویزیونی در استودیو فردا را خواهیم داشت.

در ادامه این مقاله از استودیو فردا، به گزارش از ساخت تیزر اینستاگرامی و پشت صحنه ساخت تیتراژ سریال تلویزیونی دوقلوها می پردازیم.

سریال دوقلوها، پایان و پویان

داستان سریال دوقلوها

 پایان پویان و آقا پاشا ۱۰۰ روز فرصت دارند مغازه آقا پاشا را از خطر نجات بدهند کارآفرینی و ایده های خلاقانه این دوقلوهای غیر همسان که به کمک آقای پاشا آمده اند ماجرای سریال کمدی کودک و نوجوان شبکه دو سیما به کارگردانی جمشید بیات ترک و تهیه‌ کننده مهدی بصیری است.

برای ساخت کلیپ اینستاگرامی و تیزر تبلیغاتی سریال دوقلوها از موشن گرافیک و فیلمبرداری به کمک تکنیک کروماکی و حذف پرده سبز استفاده شده است.

عموهای فیتیله ای ، محمد مسلمی علی فروتن و حمید گلی در این تیزر تلویزیونی اینستاگرامی بینندگان را دعوت می‌کنند برای بازی در این سریال صفحه دو قلو ها در اینستاگرام را فالو کنند و یک کلیپ برای دوقلوها بفرستند.

 تیزر اینستاگرامی و تیزر تلویزیونی سریال دوقلوها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

ساخت تیتراژ سریال دوقلوها عمو های فیتیله ای

  • در تیتراژ آغازین سریال دوقلوها عمو های فیتیله موزیک ویدیو مخصوص شان را اجرا می کنند. این تیتراژ در استودیو کروماکی فردا ضبط شده است.
  • با تکنیک کروماکی حذف پرده سبز می توان تصاویر پس زمینه را با هر تصویر دیگری جایگزین کرد. فیلم زیر پشت صحنه تیتراژ تلویزیونی سریال دوقلو ها را قبل از اجرای جلوه های ویژه نشان می دهد.

جلوه های ویژه و انیمیشن سریال دوقلوها

  • پس از انیمیشن سازی اضافه کردن طرح های موشن گرافیک به کلیپ تیتراژ نهایی به صورت زیر آماده شده است. تیتراژ سریال دوقلوها توسط سیما وی اف ایکس به سرپرستی محمدرضا نجفی امامی در استودیو کروماکی فردا ساخته شده است.

استودیو کروماکی فردا با بیش از یک دهه ارائه خدمات تولید و پشتیبانی فنی استودیویی به پروژه های سینمایی، تلویزیونی و تبلیغاتی آماده خدمت رسانی به سریال های تلویزیونی در حال تولید است. 

برای اطلاع از آفیش تجهیزات استودیو فردا و اجاره استودیو کروماکی فردا با ما تماس بگیرید.

این مقالات را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵