آموزش نحوه استفاده از پرده سبز کروماکی

یک صحنه علمی تخیلی یا حماسی می خواهید درست کنید؟ دنبال هر چه هستید، نگران نباشید! اگر می خواهید نحوه استفاده از پرده سبز را یادبگیرید، ما همه چیز را به شما می گوییم.

در این مقاله از استودیو فردا درباره تنظیم پرده کروماکی، نورپردازی، تدوین و همه چیز صحبت خواهیم کرد. کلید درب جهان خلاقیت در دستان شماست، شما با خواندن این مقاله خواهید توانست از صفحه کروماکی سبز استفاده و فیلمهای فوق العاده ای تولید کنید.

چگونه از گرین اسکرین استفاده کنیم؟

کاربردهای متداول پرده سبز چیست؟

در حال حاضر،  می کنیم همه ما با کروماکی آنچه با صفحه سبز ساخته می شود آشنا هستیم، اما ممکن است نحوه استفاده از پرده سبز کروماکی را ندانید.

لازم است بدانید شما مجبور نیستید مثل فیلمسازان حرفه ای برای فیلم خود یک استودیو کروماکی فیلمسازی بزرگ برای داشته باشید. امروزه برای پروژه های کوچک با استفاده از یک پرده سبز آسان و معمولا پروژه ها اجرا می شوند:

عکاسان

ولاگر

فیلم های آموزشی

سخنرانی ها

اینستاگرامرها و یوتیوبر ها

اما مراقب باشید! فقط به این دلیل که مردم از تکنولوژی صفحه سبز استفاده می کنند، به این معنی نیست که به بهترین نحو از آن استفاده می کنند. تعداد کمی از تصاویر منحرف تر از یک صفحه سبز بد وجود دارد.

خلاقیت در نحوه استفاده از پرده سبز

چگونه خلاقانه از پرده سبز استفاده کنیم؟

تنظیمات ساده پرده سبز شامل یک دیوار یا پرده سبز در پس زمینه مقابل یک دوربین است، و کارهای جالب و خلاقانه ای مقابل پرده سبز می تواند انجام داد.

تنظیمات و نورپردازی استودیو کروماکی

امروز بازیگران باید با یک صفحه سبز در تمام جنبه های فیلم سازی، راحت باشند. آنها ممکن است لباس سبز کروماکی را بپوشند، اژدها سبز شوند یا به صفحه سبز تلویزیون واکنش نشان دهند.

کروماکی سریال بازی تاج و تخت

امروز بازیگران باید با یک صفحه سبز در تمام جنبه های فیلم سازی، راحت باشند. آنها ممکن است لباس سبز کروماکی را بپوشند، اژدها سبز شوند یا به صفحه سبز تلویزیون واکنش نشان دهند.

باید ها و نباید ها در نحوه استفاده از پرده سبز

چگونه از پرده سبز استفاده کنیم؟

اینکه چگونه از یک صفحه سبز استفاده کنید، مانند بسیاری از جنبه های فیلم سازی، تنظیم صفحه نمایش سبز هم مرتبط با برنامه ریزی است. برنامه ریزی، قاب بندی، طراحی صحنه، نورپردازی، طراحی لباس، هرچه آنچه را نام ببرید.

بیایید برخی از باید های عمومی و نحوه استفاده از یک صفحه سبز را توضیح دهیم:

بایدها

نبایدها

چگونه پرده سبز را نور پردازی کنیم؟

در کنار آن باید ها و نباید ها، چند باری صحبت از نورپردازی شد. نورپردازی یک جنبه حیاتی از هر تصویر برداریست، اما هنگام استفاده از یک صفحه سبز بسیار اهمیت پیدا می کند.

به یاد داشته باشید، خیلی ساده تر است که در لحظه ی فیلمبرداری بسیاری از ایرادات را رفع کنیم تا در پس تولید به سراغ آنها برویم. موارد کلیدی نورپردازی کروماکی عبارتند از:

 

آموزش نورپردازی کروماکی

آموزش نحوه تدوین صفحه سبز کروماکی

نرم افزارهای تدوین صفحه کروماکی سبز

بلاخره شما فیلم های کروماکی خود را ضبط کرده اید، حالا چی؟ آیا یک نرم افزار ادیت خوب برای کروماکی، صفحه نمایش سبز می شناسید؟

درباره کروماکی بیشتر بخوانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵