ساخت استودیو کروماکی در تهران

 استودیو فردا با بیش از یک دهه تجربه در ارائه خدمات به متقاضیان، جهت ساخت استودیو مشاوره می دهد. علاوه بر این علاقه‌مندان می‌توانند ساخت استودیو خود را به ما بسپارند.

شما می‌توانید برای ساخت و راه اندازی استودیو در منزل یا محل کار خود با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و ساخت ما استفاده کنید.

قبل از اجرا
بعد از اجرا
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ساخت استودیو کروماکی در خانه

شما به راحتی می توانید در منزل خود یک استودیو کروماکی خانگی داشته باشید و به راحتی محتوا تولید کنید. تصویر زیر نمونه استودیو آماده شده در یک منزل توسط استودیو فردا را نشان می‌دهد.

قبل از اجرا
بعد از اجرا
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ساخت استودیو کروماکی در دفتر کار

ممکن است فکر کنید یک اتاق خواب یا اتاق تولید محتوا با یک دیواره، فضای مناسبی برای ساخت محتوای ویدیویی (بصری) و تولید فیلم آموزشی یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرامی می‌باشد.

از این رو توصیه می‌کنیم پیش از خرید لوازم و ساخت استودیو کروماکی خانگی، مقاله آموزش ساخت استودیو کروماکی خانگی را مطالعه فرمایید. همینطور می‌توانید سؤالات خود را با ما در میان بگذارید و با تماس تلفنی از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

ساخت استودیو کروماکی دانشگاه و موسسات آموزشی

یکی از خدمات استودیو فردا ارائه مشاوره و ساخت استودیو در مراکز آموزشی مانند موسسات و دانشگاه‌ها است. موسسات می‌توانند در فضایی که دارند به عنوان استودیو محتوای آموزشی خود را به راحتی تولید کنند. تصاویر زیر استودیو آماده به سفارش دانشگاه تهران هستند.

قبل از اجرا
آماده سازی
بعد از اجرا
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ساخت استودیو کروماکی حرفه ای

امکاناتی نظیر دیواره‌های بلند کروماکی و سفید و بلک باکس، امکان نصب انواع تجهیزات نور پردازی و صدا برداری، قابلیت اجرای صحنه‌ها و دکورهای خلاقانه، آکوستیک بودن و عدم نفوذ صدا، امکان ورود و خروج وسایل نقلیه، سالن‌های گریم، اتاق پرو، تدوین و فرمان، سالن استراحت عوامل تولید، انبار تجهیزات مدرن و پر کاربرد تصویربرداری، انبار دکورهای پیش ساخته و آماده، تفاوت استودیو کروماکی حرفه‌ای را با پلاتوها و سوله‌های صنعتی ساده مشخص می‌کند.

استودیو فردا با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت رسانه تا کنون اقدام به ساخت دو استودیوی مستقل بخش خصوصی برای تولید موسسه رسانه فرهنگی فکر فردا و ارائه خدمات پشتیبانی به هنرمندان فعال رسانه نموده است.

و تا به امروز با مشاوره ساخت استودیو کروماکی حرفه‌ای در خدمت بسیاری از مؤسسات و واحدها فرهنگی تلویزیونی استان‌های تهران، قم، مشهد، اصفهان، بوشهر، آذربایجان بوده است. شما هم می‌توانید با مراجعه به استودیو فردا از مشاوره کارشناسان ما در راه اندازی استودیو کروماکی (ساخت و تجهیز استودیو) استفاده کنید. در هر استانی از ایران که باشید به شما کمک می‌کنیم، استودیو کروماکی حرفه‌ای بسازید.

پیش از خرید و فروش استودیو کروماکی دعوت می کنیم با کارشناسان استودیو کروماکی فردا مشورت کنید. و از راهنمایی آنها در ارزیابی خرید و فروش استودیو کروماکی حرفه ای استفاده کنید.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

این مقالات را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵